Michel

Laat hier even een berichtje achter waarin je jezelf even voorstelt.
Plaats reactie
Bericht
Auteur
Michel
Verse kaas
Berichten: 33
Lid geworden op: 23-07-2013 14:16
Contacteer:

Michel

#1 Bericht door Michel » 23-07-2013 15:22

Hallo, ik ben Michel, woonachtig in Friesland met vrouw, twee honden, een kat en wat van die stink kippen. Ik vind het leuk om altijd weer eens wat nieuws uit te proberen. Kaas maken stond al een tijdje op mijn lijstje. Ik heb een kaasmaak-starters-pakketje gekocht en ben aan de slag gegaan. Melk gehaald bij de (boer)buurman en toen de keuken in. Ik had de smaak al snel te pakken dus heb een paar dagen kaas gemaakt, zie het resultaat. Nu maar hopen dat het rijpingsproces goed gaat en de kaas zal smaken, er zijn heel wat mensen die willen proeven.

De foto van de plank met kaasjes moet er maar bij gedacht worden, het lukte mij niet om deze te plaatsen.
Gaat het niet zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat!

Danuta
Extra belegen kaas
Berichten: 352
Lid geworden op: 17-07-2013 10:20
Contacteer:

#2 Bericht door Danuta » 23-07-2013 15:27

Ho Michael welkom en foto's plaatsen kan alleen via een fotosite zoals bvb Mijnalbum of Photobucket effe wat plak en knipwerk van 1 van mijn eigen forums:
Geen directe upload mogelijk maar wel via een albumsite zoals mijn album, Photobucket en nog wat anderen die er vast zijn maar ik niet ken :))

Heb je nog geen eigen albums dan ga naar bvb http://www.mijnalbum.nl/ maak een gratis account aan, maak een album en upload je foto's daar, kies een foto uit , ga naar het tekentje rechts naast het twittersymbool (links enigzins onderin op je scherm), klik en dan zie je een nieuw scherm, kies de kopie voor fora *tweede van boven* klik. Nu kun je deze link in je bericht zetten en kunnen wij allemaal mee genieten...
Geen foto's plaatsen waar je geen rechten van hebt, dus zelfgemaakt of aan jou verstrekte foto's.

En als je een puber in huis hebt of jonger, dan weet hij of zij je dit helemaal te vertellen compleet met zuchten en ongeduld in de stem......

MVG


Danuta
MLG

Danuta en de Bende van Donnersbachwald.

Vera
Overjarige kaas
Berichten: 6190
Lid geworden op: 11-07-2013 08:57
Contacteer:

#3 Bericht door Vera » 23-07-2013 15:46

Hallo Michel! Leuk dat je gelijk de smaak zo te pakken hebt. Hier zitten experts waar wij allemaal veel van leren. Ik ben zelf ook beginner en ik heb al veel van de mensen hier opgestoken.
Als ongeluk in een klein hoekje zit, dan zit geluk overal!

webmaster

#4 Bericht door webmaster » 23-07-2013 16:11

Hallo Michel, nogmaals welkom op het forum!
Wat betreft het plaatsen van foto's: Er staat daar een topic over bij "Mededelingen".

Even een vraag aan iedereen (ik hoef maar 1 antwoord :) )
Als jullie een bericht typen, staat er bij jullie dan onder het tekstveld een link "Voeg een foto toe" en gebeurt er iets als je daar op klikt?
Mijn scherm is als beheerder misschien een klein beetje anders dan die van jullie...

Gerda
Overjarige kaas
Berichten: 3555
Lid geworden op: 10-07-2013 14:28
Contacteer:

#5 Bericht door Gerda » 23-07-2013 16:24

Afbeelding


Ja Herman heb ik ook staan en hierboven de test als het goed is staat er dan een foto van een van mijn kazen.
Werkt wel heel snel en makkelijk als het werkt.
CHEESE.............WHAT ELSE
Afbeelding

Gerda
Overjarige kaas
Berichten: 3555
Lid geworden op: 10-07-2013 14:28
Contacteer:

#6 Bericht door Gerda » 23-07-2013 16:26

Het werkt!
Een nadeel de foto verschijnt hier klein en als je er op klikt krijg je iets meer dan alleen maar kaas :shock:
En eh.......ik ben het niet! :oops:
CHEESE.............WHAT ELSE
Afbeelding

Gerda
Overjarige kaas
Berichten: 3555
Lid geworden op: 10-07-2013 14:28
Contacteer:

#7 Bericht door Gerda » 23-07-2013 16:27

Dan even een welkom aan Michel.
Hier ook een beginner met een eindeloos vragenboek. :oops:
Maar daar leren we het meest van, vraag!
CHEESE.............WHAT ELSE
Afbeelding

webmaster

#8 Bericht door webmaster » 23-07-2013 16:45

Gerda schreef:Het werkt!
Een nadeel de foto verschijnt hier klein en als je er op klikt krijg je iets meer dan alleen maar kaas :shock:
En eh.......ik ben het niet! :oops:
euhh, nee, ik schat jou iets ouder. Heb dit eerder bij foto's die ik op deze manier toevoegde niet gezien.

Ik zie net dat in het schermpje een keuze zit tussen 18+ foto's en familiefoto's. Staat bij mij op familie-foto's.
Ik probeer het zelf ook nog een keer,.

Afbeelding

webmaster

#9 Bericht door webmaster » 23-07-2013 16:47

Ok, het kan zonder bijkomende plaatjes, ik ga het topic onder "Mededelingen" aanpassen en ik heb even jouw berichtje aangepast. Plaatje kan nu niet meer worden aangeklikt, dus toont ook geen bijkomende content...

Gebruikersavatar
johnshadows
Overjarige kaas
Berichten: 2319
Lid geworden op: 11-07-2013 10:55
Contacteer:

#10 Bericht door johnshadows » 23-07-2013 17:43

Hey welkom Michel. :!: :lol:
BB-kaas: ‘Het is niet leuk om oud te worden, maar wel fijn om te rijpen.’

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten