Hallo iedereen!!

Laat hier even een berichtje achter waarin je jezelf even voorstelt.
Plaats reactie
Bericht
Auteur
PhilippeVDN

Hallo iedereen!!

#1 Bericht door PhilippeVDN » 12-10-2019 18:05

Hoi kaasmakers !

Bij deze stel ik me kort voor: ik ben Philippe uit België (Leuven) en ben jazzpianist van beroep. Daarnaast ben ik iemand die graag in de keuken bezig is en uiteraard ook graag lekker eet. Ik hou van verse en zelfgemaakte producten en dus zou ik me nu graag wagen aan zelf kaas maken. Er zijn heel veel kazen die ik graag lust en er zelf een aantal maken lijkt me een enorm voldoeninggevende bezigheid.

Mijn ervaring is echt nihil en de laatste dagen heb ik al wat gelezen op websites zoals curd-nerd, dit forum en enkele filmpjes gezien.

Alle advies is uiteraard welkom en zeker ook wat betreft welk materiaal ik zou moeten aankopen. Zijn er goeie sets te koop voor beginners of raden jullie aan alles apart te kopen?

Het is alleszins een heel toffe en interessante ontdekking hier!
Vele groetjes ,
Philippe

Jouke
Overjarige kaas
Berichten: 2313
Lid geworden op: 28-10-2014 12:22
Contacteer:

Re: Hallo iedereen!!

#2 Bericht door Jouke » 14-10-2019 09:56

Welkom en alvast veel plezier met kaasmaken!
Afbeelding

Knuddefrutje
Oude kaas
Berichten: 882
Lid geworden op: 28-03-2016 21:04
Contacteer:

Re: Hallo iedereen!!

#3 Bericht door Knuddefrutje » 14-10-2019 21:11

Welkom!

FriemeItje
Jong belegen kaas
Berichten: 165
Lid geworden op: 28-07-2019 10:40
Contacteer:

Re: Hallo iedereen!!

#4 Bericht door FriemeItje » 16-10-2019 08:18

Welkom, Jazzpianist leuk! iets online?
Veel plezier met kaas maken!

PhilippeVDN

Re: Hallo iedereen!!

#5 Bericht door PhilippeVDN » 17-10-2019 13:41

Dank je wel!

@ FriemeItje: niet echt iets online staan, buiten een stukje van mijn eindexamen master, als je in youtube mijn naam (Philippe Van der Niepen) intikt, kom je erop uit normaal gezien.