Even voorstellen

Laat hier even een berichtje achter waarin je jezelf even voorstelt.
Plaats reactie
Bericht
Auteur
Gorgonzola72

Even voorstellen

#1 Bericht door Gorgonzola72 » 07-06-2020 12:32

Hi allemaal,

Ten eerste bedankt voor het accepteren van mijn lidmaatschapsverzoek.

Mij naam is Roberta Romano, 46 jaar, geboren en opgegroeid op de prachtige Italiaanse eiland Sicilië. Sinds mijn 24ste woon ik in Nederland en de laatste tien jaar in Utrecht.

Ik hou van koken en probeer ik deze passie ook met andere te delen. Zo organiseer ik af en toe kookworkshops en bereiden wij samen een heerlijke Italiaanse menu. Daarna, kunnen wij samen van de gemaakte gerechten genieten.

Ik bak pizza’s en brood met mijn eigen zuurdesem en sinds een paar maanden ben ik begonnen met kaas maken. Ik had me net ingeschreven bij de FB groep ‘zelfkaasmaken’ toen Nils van de Vlielander kaasbunker op het idee kwam om online workshops te organiseren.

Ik heb inmiddels Goudse kaas, camembert en blauw kaas workshops gevolgd. Sindsdien maak ik ongeveer elke twee weken een paar kaasjes. Ik heb al een paar met fenegriek gemaakt (heerlijk!) en nu heb ik drie staan met zeewier. Ik word steeds handiger en ik wil binnenkort de next steps ondernemen, namelijk het maken van gorgonzola en taleggio.

Ik hoop veel te kunnen leren in deze forum en, wie weet, ben ik straks in staat om ook zelf wat kennis hier te delen.

Jouke
Overjarige kaas
Berichten: 2313
Lid geworden op: 28-10-2014 12:22
Contacteer:

Re: Even voorstellen

#2 Bericht door Jouke » 07-06-2020 14:57

Hoi en welkom ook op het forum.
Ik heb je op facebook al voorbij zien komen.
Leuk, zo'n kookworkshop!
Italiaans is mijn favoriete keuken 🥰
Afbeelding

Vera
Overjarige kaas
Berichten: 6190
Lid geworden op: 11-07-2013 08:57
Contacteer:

Re: Even voorstellen

#3 Bericht door Vera » 07-06-2020 15:32

Hallo Roberta, welkom!
Klinkt goed allemaal.
En met zo'n naam - Romanokaas maken natuurlijk........
Als ongeluk in een klein hoekje zit, dan zit geluk overal!

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast