Herman (de webmaster)

Laat hier even een berichtje achter waarin je jezelf even voorstelt.
Plaats reactie
Bericht
Auteur
webmaster

Herman (de webmaster)

#1 Bericht door webmaster » 10-07-2013 22:19

Hallo, ik ben Herman. Ik woon in Waddinxveen bij Gouda en werk in hartje Amsterdam. Getrouwd en twee kinderen, een dochter van bijna 10 en een zoon van net 7. Ben momenteel ruim drie jaar bezig met het maken van kaas en heb de beschikking over rauwe koeienmelk en geitenmelk van boeren hier in de omgeving. De boer waar ik de koeienmelk koop, is een zelf kazende boer. Voor schapenmelk heb ik tegenwoordig ook een adres, maar dat is een flink stuk rijden. Ik heb al veel verschillende kazen gemaakt: Brie, Valencay, Pepper Jack, Cotswold, Feta, diverse varianten Goudse, Manchego, Reblochon, Cabra al Vino, Blue d'Armand of te wel een variant van Blue Stilton enz.
Ik vind het leuk om de kennis die ik heb te delen en op mijn beurt weer te leren van de ervaringen van anderen...

SOFIE
Verse kaas
Berichten: 69
Lid geworden op: 26-09-2013 18:15
Contacteer:

#2 Bericht door SOFIE » 27-09-2013 10:39

Oke Herman, Top !

Ik heb de curuskaas gevolgd bij mensen die hetzelfde beroep gelijk u uitoefenen. Je hebt er misschien al van gehoord. Saint quentin dat is een school vlakbij Ciney, waar mensen die een eigen kaasmakerij willen opstarten. Alles kunnen leren. + 2 jaar het lokaal en matriaal kunnen afhuren zoudat de boer niet direct de grote investeringen moet maken.

webmaster

#3 Bericht door webmaster » 27-09-2013 12:58

SOFIE schreef: Ik heb de curuskaas gevolgd bij mensen die hetzelfde beroep gelijk u uitoefenen.
Euhh, ik zit in de automatisering...???
SOFIE schreef: Je hebt er misschien al van gehoord. Saint quentin dat is een school vlakbij Ciney, waar mensen die een eigen kaasmakerij willen opstarten. Alles kunnen leren. + 2 jaar het lokaal en matriaal kunnen afhuren zoudat de boer niet direct de grote investeringen moet maken.
Nee, nooit van gehoord. Franstalig waarschijnlijk?

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 14 gasten