Hoi !

Laat hier even een berichtje achter waarin je jezelf even voorstelt.
Plaats reactie
Bericht
Auteur
Mariska
Verse kaas
Berichten: 4
Lid geworden op: 17-09-2021 20:20
Contacteer:

Hoi !

#1 Bericht door Mariska » 31-10-2021 16:18

Hoi allemaal,

Ik ben Mariska (38) en moeder van vier boys tussen de 14 jaar en 8 maanden.
Ik ben een echte food lover al sinds kleins af aan. ik heb de hotel school gedaan en in meerdere restaurants als kok gewerkt.
Ik heb altijd een grote interesse gehad in nieuwe dingen uitproberen en vooral terug naar de basis te gaan, puur eten.
zo maak ik regelmatig zelf brood en vind ik het leuk om met zuurdesem te spelen. ik gebruik graag ingrediënten uit mijn eigen moestuin wat
op dit moment een mini moestuin is door onze verhuizing. de grote is nog in aanmaak. Ik woon samen met mijn man en jongens op de rand van
Overijsel en Friesland tussen de melkveehouders, en bijna naast een biologische boer waar ik de kaas van kocht. Zo raakte we aan de klets en nu
ben ik dus hier beland en heb ik mijn eerste 5 kaasje al gemaakt. Ik kijk er naar uit te leren en te experimenteren. Op dit moment wacht er 1,5 kilo
Italiaanse kruiden kaas in de grot om op gegeten te worden. De eerste twee waren redelijk gelukt qua smaak, maar er mag nog heel wat verbeterd worden.

gr,
mariska

Friemeltje
Oude kaas
Berichten: 608
Lid geworden op: 30-07-2018 08:42
Contacteer:

Re: Hoi !

#2 Bericht door Friemeltje » 01-11-2021 08:48

Welkom op het forum! :-)
Leuk dat het gelijk zo goed lukt!
Oefenen baard kunst, dus die verbeteringen komen vanzelf.

wimdroid

Re: Hoi !

#3 Bericht door wimdroid » 04-12-2021 10:12

hoi, welkom.

klinkt goed

Jouke
Overjarige kaas
Berichten: 2313
Lid geworden op: 28-10-2014 12:22
Contacteer:

Re: Hoi !

#4 Bericht door Jouke » 03-03-2022 11:19

Welkom, leuk dat je al gestart bent. En verbeteren kunnen we allemaal nog! Dat is juist het leuke aan kaasmaken (vind ik) steeds weer iets nieuws bedenken en kijken hoe je het het best/lekkerst voor elkaar kunt krijgen.
Afbeelding

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 12 gasten