Ik zal me even voorstellen.

Laat hier even een berichtje achter waarin je jezelf even voorstelt.
Plaats reactie
Bericht
Auteur
Tuinprinses
Verse kaas
Berichten: 4
Lid geworden op: 24-09-2022 21:30
Contacteer:

Ik zal me even voorstellen.

#1 Bericht door Tuinprinses » 30-09-2022 23:01

Hallo,

Bij deze zal ik me eerst even voorstellen. Ik ben Tuinprinses en in het dagelijkse leven ben ik echtgenote van een lieve man, moeder van 3 jonge Kids en part time werkzaam in de gezondheidszorg.
Ik woon landelijk en ik tuinier erg graag, werk graag in onze moestuin en geniet ervan om de groente te verwerken, in te maken. En dat alles in nabijheid van mijn trouwe en waakzame hond en nog van allerlei huisdieren.
Nu de moestuin intussen wat minder tijd vraagt zat ik te zoeken naar een nieuwe hobby en ik kwam op Google 'kaasmaken' tegen. Ik heb er een en ander over gelezen en me erin verdiept en ineens kwam ik dit forum tegen. Wat een verassing dit forum met zo enorm veel ervaringsdeskundige. Intussen heeft het het kaas-virus mij flink te pakken 🤭 en heb ik spullen aangeschaft en vandaag mijn eerste 2 kaasjes gemaakt. Ze staan nu onder de pers. Wat heb ik vandaag genoten van deze heerlijke bezigheid!!! Dat ga ik vaker doen :D

Groetjes,
Tuinprinses

Jouke
Overjarige kaas
Berichten: 2314
Lid geworden op: 28-10-2014 12:22
Contacteer:

Re: Ik zal me even voorstellen.

#2 Bericht door Jouke » 20-11-2022 10:27

Wat leuk dat je al begonnen bent met kaasmaken!
Het forum is niet meer zo levendig als een paar jaar geleden, maar de informatie die hier te vinden is, is nog steeds zeer waardevol.
Welkom en veel plezier met kaasmaken!
Afbeelding

Tuinprinses
Verse kaas
Berichten: 4
Lid geworden op: 24-09-2022 21:30
Contacteer:

Re: Ik zal me even voorstellen.

#3 Bericht door Tuinprinses » 24-11-2022 23:09

Hoi Jouke,
Bedankt voor je bericht!!
Intussen heb ik je ook actief gezien op facebook. Leuk dat de Facebook groep 'zelf kaasmaken' actief is. Ik geniet ervan echt van.
Ik heb begrepen dat jij een heerlijke 'butterkase' hebt bedacht. Kan ik het recept daarvoor vinden op dit Forum?
Groetjes,
Tuinprinses

Jouke
Overjarige kaas
Berichten: 2314
Lid geworden op: 28-10-2014 12:22
Contacteer:

Re: Ik zal me even voorstellen.

#4 Bericht door Jouke » 27-11-2022 11:50

Het recept staat inderdaad op dit forum. Ook kun je er een filmpje van vinden op YouTube op mijn kanaal. Jouke Huisman- Say cheese
Afbeelding

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 17 gasten