Even voorstellen

Laat hier even een berichtje achter waarin je jezelf even voorstelt.
Plaats reactie
Bericht
Auteur
Sjakie-kasie
Verse kaas
Berichten: 9
Lid geworden op: 28-01-2022 16:21
Contacteer:

Even voorstellen

#1 Bericht door Sjakie-kasie » 10-02-2022 10:49

Mijn naam is Sjaak en ben heerlijk met pensioen en ben mijn leven lang al een zuivel liefhebber geweest en m.n. kaas staat hoog op het eet menu lijstje. Een paar jaar geleden ben ik grotendeels naar Colombia verhuisd en dan zoek je toch iets om te doen. Wat mij vanaf het begin opviel in Colombia is dat met houdt van pure producten en niet van de veelal ge-proceste producten zoals wij die bij ons zien.
Dus 1 en 1 was 2 en ik dacht ik ga lekker kaas maken en ik heb overal wat spullen besteld in Europa en die gaan dit najaar in een grote koffer mee naar Colombia en dan wil ik het gaan proberen. Ik ben nu al bezig om van alle kanten informatie te zoeken die ik nodig heb om te beginnen en ik moet zeggen dat ik op Youtube erg veel info videos heb gevonden . Met name van ene Gavin Webber maar ook videos in het Nederlands. Dus we gaan het allemaal zien en zie me al Gouda kaas verkopen in Colombia. Hahaha, nou nee, ik peuzel het lekker zelf op denk ik. Ik ga nu dit forum doorspitten en bruikbare tips verzamelen en de juiste zaken mee te nemen naar Colombia dit najaar.

Met vriendelijke kaasgroet,
Sjaak

Jouke
Overjarige kaas
Berichten: 2313
Lid geworden op: 28-10-2014 12:22
Contacteer:

Re: Even voorstellen

#2 Bericht door Jouke » 22-02-2022 21:34

Wat een leuke bezigheid zo tijdens je pensioen! Welkom bij de kaasmakers!
Gavin is heel leuk en leerzaam om naar te kijken!
Als je op Youtube zoekt naar Jouke Huisman say cheese, dan kom je op mijn kanaal waar ook Nederlandse filmpjes staan.
Veel plezier!
Afbeelding

Sjakie-kasie
Verse kaas
Berichten: 9
Lid geworden op: 28-01-2022 16:21
Contacteer:

Re: Even voorstellen

#3 Bericht door Sjakie-kasie » 28-02-2022 13:58

Dank voor je reactie, en....... ik had je inderdaad al gevonden en de filmpjes staan op de laptop hoor en naar wat ik gezien heb ga ik er zeker gebruik van maken en zal me abonneren op je kanaal.

lily
Extra belegen kaas
Berichten: 454
Lid geworden op: 15-12-2017 16:38
Contacteer:

Re: Even voorstellen

#4 Bericht door lily » 07-05-2022 11:58

denk dat je aan het boek kaas uit eigen keuken van Nils koster veel hebt en welkom
Ja nu ga ik echt LOS

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten